tisdag 11 augusti 2009

Tillbaka

Åkte till Varberg i fredags. I lördags så var vi till Liseberg och i söndags så var vi barnvakt till Casper. Fredrik och Cathrine åkte till Göteborg för att kolla på Madonna. Det var roligt att ha Casper, vi bara myste. I måndags åkte vi till Ullared. Det var helt hysteriskt, så mycket folk. Jag fick jätteont i huvudet, så vi var tvungna att gå ut. Har faktiskt inte gråtit på hela helgen.

Men så fort vi kom hem så kom allt ikapp. Tårarna bara rann och rann. Mats åkte tillbaka till jobbet idag, det är alltid jobbigt efter helgen. Jag isolerar mig lätt hemma, vill bara vara i min bubbla. Saknar Alfons något otroligt nu, vet inte vart jag ska ta vägen ibland. Det är så jobbigt när jag tittar på hans kort och inser att det är den enda bild jag har av mitt barn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en jättetrevlig helg på västkusten. Det gör så ont i hjärtat att det idag varit en tung dag för dig o vi inte funnits där "kramar om" /Cathrine